Wellwear - look well in your workwear.

Wyznajemy zasadę, że przyszłość branży tekstylnej w Europie musi iść w parze z świadomością konsumencką, elastycznością, dbaniem o środowisko oraz produkcją personalizowaną. W XXI wieku firmy produkcyjne powinny dostarczać produkty tworzone pod konkretne potrzeby Klientów, zgodne z ich gustem i oczekiwaniami. Taki jest właśnie nasz pomysł na wellwear - to marka odzieży roboczej stworzona w konwencji przemysłu 4.0.

Każdy nasz produkt jest personalizowany – możesz wybrać nie tylko kolor tkaniny czy obszyć, ale także, a może przede wszystkim  - dobrać rozmiar stricte do swojej sylwetki. Naprawdę dobrze czujesz się w sytuacji, w której ludzi próbuje się „wcisnąć” w rozmiarówkę – S/M/L/XL? Czy wszyscy jesteśmy kwadratowi? NIE! Wszystkie nasze produkty szyjemy na zamówienie pod Klienta – bierzemy pod uwagę twój wzrost, twój obwód klatki piersiowej i pasa, dbając jednocześnie, by twoje ubranie robocze było dopasowane do Ciebie, a nie na odwrót.

Wierzymy w siłę brandingu. Jesteśmy przekonani, że firma usługowa musi prezentować się profesjonalnie. Dlatego wszystkie nasze produkty są tworzone we współpracy z Klientem – to Ty wybierasz kolor, fason i ustalasz, co mamy wyhaftować na Twoim ubraniu. I to wszystko od jednej sztuki, bez konieczności dopłacania za cokolwiek ekstra! Dzięki temu nawet niewielki punkt usługowy czy gabinet może prezentować się profesjonalnie i zgodnie z filozofią swojej marki.

To wszystko sprawia, że nie utrzymujemy stocków magazynowych gotowych produktów – szyjemy tylko to, co sprzedamy. Dlatego nie marnujemy tkanin ani prądu, nie płacimy za utrzymywanie przestrzeni magazynowych ani nie wyrzucamy ton odpadów na wysypiska. 

To właśnie rozumiemy jako tekstylna fabryka przyszłości i tacy chcemy być w wellwear. Dołącz do grona zadowolonych Klientów.

Na tej stronie używamy plików cookies i podobnych funkcji do przetwarzania informacji o urządzeniach końcowych i danych osobowych. Przetwarzanie jest wykorzystywane do celów takich jak integracja treści, usług zewnętrznych i elementów stron trzecich, analiza/pomiary statystyczne, spersonalizowanie reklam oraz integracja mediów społecznościowych. Zgoda ta jest dobrowolna, nie jest wymagana do korzystania z naszej strony internetowej.